Kromě základních částí softwarového ekosystém Adminus jsme pro Vaše podnikání připravili i doplňkové aplikace, které Vám usnadní práci. Většina z nich pracuje v souběhu se základními aplikacemi systému Adminus i samostatně ve "stand-alone" režimu. Získejte dokonalý přehled o pohybu firemního vozového parku, systematizujte přidělování IP adres, vytvářejte skvělé webové prezentace, automatizujte kontakt se zákazníky prostřednitvím SMS, no prostě si dejte nohy na stůl a nechte naše chytré aplikace pracovat za Vás!
Kam pořád mizí ten benzín? Nejen na tuhle otázku vám dá aplikace Adminus GPS Monitoring jasnou odpověď. Prostřednictvím OBD jednotek, což jsou chytré krabičky napojené na řídící jednotku automobilu, můžete sledovat pohyb své firemní flotily.
Určitě nebudete sledovat své zaměstnance, jestli se nezdržují moc dlouho na obědě, jestli v pracovní době nejezdí na výlety nebo jestli někde na okraji města tlučou špačky... Ale pokud byste chtěli, tak můžete. Jinou krabičkou také můžete vybavit i jednotlivé terénní pracovníky a mít tak neustálý přehled o tom, jestli jsou v bezpečí. A tam, kde mají být.
Aplikace také disponuje knihou jízd a nástrojem pro správu nákladů. Teď už se Vám Vaši řidiči neztratí a Vy se neztratíte v účtech za provoz firemních automobilů.
Pokud hledáte aplikaci, jako je Adminus IP Register, moc dobře víte proč. V IP adresách se dokáže udělat pěkný nepořádek. A to nejvíc, když se v nich snažíte mít nějaký logický systém.
Naše aplikace ale umožňuje správci telekomunikační sítě definovat tzv. „IP plán“ a ve spojení s aplikacemi Adminus CRM a Adminus NMS přidělovat systematicky adresy zákaznickým službám a infrastrukturním zařízením. Aplikace podporuje IPv4 i IPv6, slouží k přidělování privátních i veřejných adres a poradí si také s konfliktními adresami u sítí, které se vzájemně „nevidí“.
Adminus IP Register Vám navíc pomůže s inteligentní recyklací uvolněných IP adres tak, aby jejich využití bylo pro Vaši infrastrukturu co nejefektivnější. Dejte sbohem excelovým tabulkám a přejděte na vyšší rychlost!
Ke správě dokumentů, které mají spojitost s Vašimi zákazníky, už používáte aplikaci Adminus CRM, díky které najdete všechny potřebné materiály přímo ve složce každého zákazníka. Přesto se vám na disku hromadí skrumáž dokumentů, stůl se prohýbá pod lejstry a vy se obáváte, co se stane, až do kanceláře foukne průvan?
Tak tomu učiníme přítrž. Adminus Dokument Register totiž eviduje všechny dokumenty, které nemají přímý vztah k zákazníkům, ale pro Vás je jejich uchování důležité. Aplikace v nich udrží pořádek, pomůže Vám hledat, třídit je a oštítkovat tak, že Vám budou kdykoliv snadno k ruce.
Aplikace také umí zasílat e-mailová upozornění na plnění úkolů vyplývajících z evidovaného dokumentu. Není tedy jen pouhým úložištěm, ale také chytrým pomocníkem, který Vám ušetří práci a čas.
CMS je zkratka pro content management system, tedy aplikaci, která umožňuje správu různého obsahu, především webových stránek. Nejčastěji se, stejně jako v případě Adminus Fluid CMS, jedná o redakční a publikační systém.
Aplikace je tak nástrojem, která umožňuje i uživateli-laikovi spravovat Váš firemní web a plnit jej obsahem. Výhodou open source Adminus Fluid CMS je celková štíhlost a jeho napojení na aplikační ekosystém Adminus.
Především se ale jedná o nástroj, který odpovídá světovým standardům webové publikace a správa webů se s ním pro Vaše zaměstnance stane hračkou.
Adminus SMS Gateway je zprostředkovatelem SMS komunikace všude, kde to Vaše firma potřebuje. Pomocí jednoduchých ovladačů aplikace vytvoří jednotné komunikační kanály pro použití v notifikačním modulu aplikací Adminus CRM, NMS či Procesy.
Všechny tyto aplikace umožňují odesílání SMS zaměstnancům, kolegům nebo zákazníkům. Činí tak ve chvílích, kdy je třeba upozornit na předání úkolu, splnění zadané práce, nezaplacení faktury apod. Adminus SMS Gateway umožňuje s dalšími aplikacemi provázanou SMS komunikaci, nabízí přehled historie odeslaných zpráv, a rozumí si také s webhooky.
Naše aplikace je Vaší bránou do světa vícekanálové unifikované SMS komunikace.
Adminus Doxen je štíhlá aplikace sloužící k zobrazování verzované dokumentace. Je snadno integrovatelná do softwarového ekosystému Adminus, ale funguje i ve „stand alone“ režimu bez přímého napojení na jiné z našich aplikací. Adminus Doxen podporuje Markdown a skvěle se v něm vyhledává.
CODI aneb Centrální ověřování dostupnosti Internetu dělá přesně to, co byste od ní čekali. Hlavním účelem aplikace je, aby tazatel dostal takřka ihned odpověď na otázku: „Jaké internetové služby jsou dostupné v místě, které mě zajímá?“
Aplikace sama funguje v cloudovém prostoru ISP Alliance, českého sdružení lokálních poskytovatelů internetového připojení, a získává zdrojová data z různých aplikací připojených providerů. Prostřednictvím API vyšle CODI dotaz k zúčastněným ISP systémům, které jí okamžitě předají strojovou odpověď, kterou zobrazí uživateli.
Pro registrované uživatele, tedy pro profesionály z oboru, je dostupná také neveřejná část, která slouží k vzájemnému obchodování a nabízení svých služeb zákazníkům prostřednictvím promo kampaní.