Dokonalý přehled

Dokonalý přehled o Vašich zákaznících, službách a fakturách. Naše CRM automaticky zaznamenává a uchovává všechny informace o kontraktu v jedné přihrádce. Vy se tak ve svých zakázkách nikdy neztratíte.

Cenné informace

Používáním aplikace získáváte cenná data
o Vašich zákaznících. Ať už se jedná
o zákaznické chování, tržní výkyvy, či reakce na Váš marketing, cenné informace o klientech mohou být Vaší novou konkurenční výhodou.

Variabilita

Poskytneme Vám široce nastavitelný systém automatických fakturací, kontroly plnění smluv, vyřizování pohledávek a zpětné vazby, jehož společným jmenovatelem je spokojenost Vaše i zákazníkova.

Efektivita

Ušetříme Váš čas a udržíme přehled ve Vašem podnikání. Jak? Díky unifikačním mechanismům a automatizaci u Vás zavládne efektivita, která šetří peníze. 


Pořádek dělá přátele

  • Kompletní řešení správy vztahů se zákazníky
  • Automatická evidence smluv
  • Variabilní fakturační systém se zaměřením na periodické plnění
  • Zákaznický servis a kontakt s klienty
  • Cenná statistická data pro zlepšení Vašich služeb


Jak to funguje?

Adminus CRM (Customer Relationship Management) je kompletním řešením správy vztahů se zákazníky, díky kterému budete mít všechny klienty, služby a smlouvy jako na dlani. Jeho specifická přednost tkví v tom, že umožňuje efektivně a snadno zpracovávat zákaznické vztahy s libovolným periodickým plněním. Obsahuje široce nastavitelný systém automatických fakturací, kontroly plnění smluv, vyřizování pohledávek a zpětné vazby. V každém okamžiku tak máte přehled o každém zákazníkovi a o každé položce poskytovaných služeb. Systém díky unifikačním mechanismům a automatizaci hlídá za Vás, zdali správnému zákazníkovi domluveným způsobem odesíláte včas správnou fakturu za správnou službu, zdali je faktura včas zaplacena, a zdali je zákazník spokojen.

Pro dynamické vztahy systém umožňuje měnit parametry distribuce služeb poskytovaných zákazníkovi, jako jsou slevy, zdražení či bonusy. V případě zjištění nedostatku na kterékoliv straně aplikace sama zašle upomínku, vyřídí reklamaci, či postoupí pohledávku k dalšímu vymáhání. Adminus CRM také v rámci svého datového úložiště zjedná přehled ve všech smlouvách, neboť je i se všemi potřebnými uživatelskými dokumenty skladuje přímo v zákazníkově složce. Aplikace zefektivní práci Vašeho týmu pro vztahy s veřejností. Své zákazníky můžete libovolně filtrovat a hromadně je oslovovat. Klientský portál, kde může zákazník sám měnit uživatelské údaje, sledovat výpisy nebo komunikovat s Vaší firmou, zjednoduší oboustranný kontakt.


Řešení zákaznických vztahů na míru Vaší firmě

Společným jmenovatelem všeho, co Adminus CRM obsahuje, je variabilita. Nabízíme otevřený systém, jenž vytváří definované struktury klientů a služeb, které můžete snadno spravovat, kontrolovat, kontaktovat a měřit. Samozřejmostí je možnost propojení s rozšiřujícími zákaznickými moduly a API. Používáním aplikace v neposlední řadě získáváte cenná data o chování klientů, tržbách či změnách na trhu. Nejen to může být Vaší novou konkurenční výhodou. Získejte náskok před svými konkurenty!